Tuesday, April 18, 2017

Chameleon

Uskršnji praznici, proleće, cveće na svakom koraku. Inspirisana ovim predivnim čarima aprila, odlučila sam se za razigranu odevnu kombinaciju - neobičan print, interesantan nakit, nežne boje. Za fotografije bih se zahvalila svom prijatelju Milošu Spasiću iz organizacije Ufotkavanje, o kome sam u više navrata pisala i koji je još jednom pokazao neverovatan talenat i umeće.
 
Easter holidays, spring, flowers everywhere. Inspired by the beautiful wonders of April, I decided on a playful combination - unusual print, peculiar jewelry and soft tones. I'd like to thank my friend Miloš Spasić from the Ufotkavanje organisation for the photographs. I've written about his works before and he showed his incredible talent and skill once again.















 
 






Shirt: H&M
Denim skirt: C&A
Ring: P....S.... Fashion
Bracelet: New Yorker
Sunglasses: H&M
Ankle boots:
Necklace: Chinese shop New Shanghai

Photos: Miloš Spasić

11 comments:

  1. Slike su predivne, danas sam prvi put usla na tvoj blog i jako je zanimljiva naziv, kao i font slova!

    http://mimmi-corner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Milice! Detalji su mi jako važni i drago mi je da ih neko primećuje. :)

      Delete
  2. Predivne slike i zanimljiv outfit :)


    www.infashionchains.com

    ReplyDelete
  3. Prelepo si docarala duh proleca! Sjajne fotografije :-***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ipak sam majsko dete. Hvala ti na predivnom komentaru! :* :*

      Delete
  4. Predivne fotografije i celokupan post ^_^

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :)

    Moj blog: https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    Moj instagram: https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ReplyDelete